Adria Garriga Fisioterapia Igualada logo

Serveis de Fisioteràpia

terapia manual fisio

Teràpia Manual

La teràpia manual és un conjunt de tècniques d'avaluació i tractament de les alteracions de l'aparell locomotor i la resta del cos que utilitzem com a fisioterapeutas. El nostre objectiu principal amb aquestes tècniques és eliminar el dolor i millorar la funcionalitat.

Puncion seca fisioterapia

Punció Seca

La punció seca és una tècnica semi-invasiva que utilitza agulles d'acupuntura per tractar les contractures que causen el que s'anomena dolor miofascial. L'objectiu és treballar sobre el punt gatell del múscul per normalitzar el seu to i eliminar el dolor.

Anàlisi Postural

L'anàlisi postural és la valoració que fem a consulta de la posició del cos tant en estàtic com en dinàmic. L'objectiu és trobar descompensacions entre les diferents cadenes musculars que puguin ser causa de dolor o pèrdua de funcionalitat. Posteriorment, a través del treball del fisioterapeuta i d'exercicis, tenim l'objectiu d'harmonitzar les tensions del cos i aconseguir eficiència i alineació en aquest.

Fisioterapia deporte

Readaptació Esportiva

L'objectiu de la readaptació esportiva és conseguir que el pacient torni a realitzar la seva activitat física el més ràpidament possible sense una recaiguda. Per això, desde la fisio, estudiem la funcionalitat de les seves cadenes musculars i els seus patrons de moviment.

masaje fisioterapia

Massatge de descàrrega

El massatge de descàrrega és una teràpia manual intensa a través de friccions i pressions a la musculatura amb l'objectiu de relaxar i normalitzar el to muscular.

Inducció miofascial

La inducció miofascial, també coneguda com alliberament miofascial és una tècnica de teràpia manual que utilitzem els fisioterapeutas i els osteòpates que està dirigida a les fàscias, tant del aparell locomotor i les vísceres com de la resta del cos.

On som...

C/Masquefa, 6  08700, Igualada

676 185 232 (Truca o envia un Whatsapp)

adriagarriga@hotmail.com

© Adria Garriga Fisioterapia Igualada. Tots els drets reservats.